helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Hem hemma

Kategori: lalaa

 
Hem hemma denna helg o tankar karlskoga-energi!! 
försöjer kurera bort förkylningen för på lördag om 6 dagar smäller det!! THE lopp ska springas. Kul ska de faktiskt bli men ja är väldigt nervös över hur man ska orka! Kan man springa 3 mil på vilja!? Vet ju att j har ett järn psyke där ute i spåret. Men man tänker ju alltid, ja skulle ha tränar mer...

KOMMENTARER:

  • Saras Träningblogg säger:
    2013-09-22 | 19:04:08
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    DU kommer klara det fint för du har ju det tjockaste pannben man kan ha och väldans snabba ben ;) Wiiiieee snart får jag träffa min hirre!!

  • Justine säger:
    2013-09-23 | 11:17:39

    Jag ska heja här hemifrån =) Ni är ju bäst, så det kommer gå som en dans =)

Kommentera inlägget här: