helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Matorgasm deluxe

Kategori: lalaa

Det är precis vad vi vart med om denna kväll! Vi firade återigen mamma med ett besök på lammet och grisen!! En restaurang med köttbuffe! Perfekt för en sån köttälskare som jag är! Fläskfilé, lamm och oxfilé och sen 3 stora tilbehöra bord till detta.
innan detta kalas blev det vilodag från skidåkningen. Tog en promenad ner till backen och kollade in rean! Sen blev det stek vid stugan innan jag och syster tog hennes premiär löparrunda för i år! En härlig tur i alldeles lagomt jogging tempo i solen som värmde fint!
Igår blev det äntligen slalom! Inte åkt på ett år! O fy tusan va härligt det var!! Vilka backar! Först åkte jag och brorsan med Lukas! såå duktig lille killen! 
självklart hans det med ett stop på afterskin också!! 

KOMMENTARER:

  • saras träningsblogg säger:
    2013-04-01 | 09:59:33
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Vilken underbar påsk du haft hirre! Låter heöt underbart :) puss

    Svar: De är de också :) älskar påsk i Sälen!! Blev det nån mer skidåkning idag innan hemfärd!?
    Helelala

  • Saras träningsblogg säger:
    2013-04-01 | 19:43:27
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Ja jag förstår det :) Japp det blev en tur med mammsen idag :)

Kommentera inlägget här: