helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Långfredagen

Kategori: lalaa

 
Ännu en underbar dag här uppe i Sälen! Igår kväll kom resten av familjen upp! eftersom solen strålade imorse bestämde vi oss för att de fick bli hemfjällsstugan idag också! Madde o barnen tog skoter upp och vi andra med V i pulka stig skidorna upp i strålande sol!! Väl uppe grävde vi ner oss och fikade! Sen åkte ja, pappa, Kristin och Kristofer en extra runda! o jäääsingen va vi drog på på tillbaka vägen jag o Kristofer! Snabbaste kilometrarna uppför jag åkt någonsin tror jag! Gött o ha nån att hetsa med.. 
 
Sen åkte vi den fina turen nedför fjället innan vi skiljdes åt vid bilarna och jag, pappa och Kristofer tog skidorna hemåt! Så 3mil slutade även denna dag på. nu afterski på altanen medan bastun blir varm
 

KOMMENTARER:

  • saras träningsblogg säger:
    2013-03-29 | 21:26:20
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Shit va gött ni har det ;)

  • OrienterarEmma säger:
    2013-03-30 | 08:20:44
    Bloggadress: http://orienteraremma.blogspot.com

    Underbart! Vilken härlig påsk!

    Svar: Riktigt härlig :) hoppas din är det också!
    Helelala

Kommentera inlägget här: