helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

back in charlswood

Kategori: lalaa

 
Nyss hemkommen efter ett par riktigt bra dagar i sälen... helt slut i kroppen är ja nu, på ett gött sätt! men de är redan tomt att inte ha syster och V runt mig 24/7!
I lördags blev det återigen myrflodammen runt med mamma o pappas vänner, sämre spår än dagen innan men trots det åkte vi något snabbare! in för lunch innan jag och pappa tog en runda innan mörktet föll över fjället.
BIK mössa igår när det vankades match som självklart följdes på swehockey!
 
 Idag hade jag klockan på ringning vid 8, upp och åt frukost innan jag hörde en liten V som roppade mitt namn. kommer sakna av att höra honom på mornarna! Åkte med pappa ner till tandådalen för ett planerat långpass.. men.. det hade kommit massa nysnö under natten och spårmaskinen hade varit ute tidigt på morgonen så spåren hunnit bli igensnöade. Men sen såg vi att de kom ett par tappra åkare som fick spåra åt oss! Så jag påbörjade mitt långpas.. o de va längesen 1 mil va så nedra jobbig. men efter 17 km blev de en liten värskepaus med resten av resesällskapet som hade kommit ut o spåret. Men de va galet varmt inne i den lilla stugan så ja gick snabbt ut och åkte igen. Men efter 21 km dog jag, så blev ett litet stopp till innan jag åkte tillbaka mot bilen och färden slutade på 30 km! 
 

mysigaste caféet i sälen! Lindalen vid Tandådalen! 
 
 
Kommentera inlägget här: