helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

En dag i solen

Kategori:

Idag drog mor och far ut i spåren och jag stannade i stugan. Redo för en dag i matens tecken! Åkte ner till tandådalen och hundfjället för shopping och en kaffe i solen. Backarna såg helt fantastiska ut så ja blev jätte sugen på att åka. Får ev bli en resa upp innan påsk! Ellerhur Sara 😉

Nu blir de maat, gladiatorerna och hockey i stugan.älskar det avslappnade livet man automatiskt ställer in sig på här uppe i fjällen!

https://cdn3.cdnme.se/137013/7-3/pic_5127ac1d9606ee67bdc60b48.jpg" class="image">

KOMMENTARER:

  • Saras Träningsblogg säger:
    2013-02-22 | 20:18:47
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Åh va myysigt du har det!! Önska jag kunde va där med dig och framförallt hejja på dig på söndag!! Men jag ska hejja massor här hemma :D

    Svar: Jaa ja njuter allt av semestern o inväntar nervositeten. Tack fina du, ditt hejande kommer peppa mig !!
    Helelala

Kommentera inlägget här: