helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Dan före dan

Kategori:

iiiih nu börjar de pirra rejält i magen. Idag har ja vart ner till starten i Sälen.. När vi närmade oss och vägskyltarna visade 100m till startområde sög det till i magen. Parkerade och tog med skidorna till swix vallatält som jag tror kommer göra underverk med mina skidor,haha. Lite läskigt att lämna ifrån sig dom o inte få tillbaka dom förrän till start. Men dom lovade att jobba med dom hela natten!
In i tältet och hämtade nummerlappen och sen fick de bli lite shopping!

Snart serveras sista uppladdningsmiddagen. Laddar mentalt men melodi är inte att tänka för mycket. Då blir ja för nervös i onödan!

Är hemlig av mig och avslöjar inte mina mål i förväg.men självklart har jag en dröm, både en realistisk o en jaa inte fullt lika kanske!

KOMMENTARER:

  • sara säger:
    2013-02-23 | 21:11:11
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Iiih. Va spännande!!! När startar du imorgon? Jag kommer hejja på dig!! Tror du kommer märka det ;)

    Svar: iiiiih!! Startar runt sju, halv åtta!! Haha ja kommer känna ditt hejande ;)
    Helelala

  • Bea Amundsson säger:
    2013-02-23 | 22:55:26
    Bloggadress: http://www.beatriceamundsson.com

    Stort lycka till imorgon!! Det kommer gå strålande!!! :)

    Svar: tack :D de gick!! såg att de gick strålande för dig också!
    Helelala

  • Hanna Karlsson säger:
    2013-02-25 | 11:56:46
    Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/

    Hoppas det gick bra!

Kommentera inlägget här: