helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

inget midnattslopp men ändå en toppen helg

Kategori: lalaa

Planen denna helg har varit att springa midnattsloppet.. Men sen ändrades mina livsplaner och jag blev stockholmare och det kändes för tidigt och stressigt att åka härifrån redan. Hejjade i tankarna på min grymma vän Sara
Istället fick jag fin besök i helgen i form av världens bästa syster och mosters prins. Har haft en alldles perfekt helg. Bara hängt en massa. Lekt i lekparker, ätit och fikat gött, promenerat, hängt i min lägenhet, picknickat, promenerat lite till..Tack för en jätte mysig helg. det bästa är att vi ses om 2 helger igen. Då kommer dom tillbaka för då är det äntligen dags för lite tävlande. Då ska nämligen tjejmilen springas av mig och syster. 
 
 
Alltid sorglgit att säga hejdå! men som tur var mötte jag upp Malin direkt på Kungsholmen för solande och ett eftermiddagsdopp. Hittade grymmaste glasscafét som V hade älskat så nu måste han komm snart igen. Sen gick vi en låång lång promenad bortåt södermalm! Älskade vackra stad men så himla mycke folk ute överallt! 
 
 

KOMMENTARER:

  • Saras träningsblogg säger:
    2013-08-25 | 23:07:16
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Åh vilken mys helg hirren!! Sötnos tack snälla för dit hejande i tankarna...kände det öndå hit. Nästa år får de bli igen för de va grym känsla att springa midnattsloppet! Festligt värre!
    Så hääärligt att du trivs så bra. Snart snart kommer jag till dig :)

Kommentera inlägget här: