helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

mini helg

Kategori: lalaa

Sitter på jobbet och har rast. Åkte på stängning såhär dagen före röd dag. men men har inga större planer för ledigheten så unnar mina kollegor en tidig dag!
 
Igår körde jag mitt nya favoritpass crosswork (ljög visst sist, crossfit fick man visst inte köra outbildad) med grannen. Grymt jobbigt med fokus på ben och axlar. Axlar som är mitt värsta att träna.. gör bara ont och känns menlöst. men men! Dröp av svett om mig efteråt och idag är mina lår och axlar ännu en gång döda, gött dä!
5 stationer och 5 varv denna gång också. Sprint med armhävning i varje vändning. Boxjumps, armhävningar, axelpress och benböj (squats på fitnessspråk, allas rumpfavorit inför sommarn, haha)
 
Nä ut i solen ett par timmar nu innan jag styr pärlan mot grannstaden för SUSHImiddag! En måste unnä sä ibland.
 

KOMMENTARER:

  • Saras Träningblogg säger:
    2013-04-30 | 17:33:17
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Axlar är väsrt!! håller helt med!! Va ska man träna det för?, använder väl aldrig axlar, hehe.

    GÖTT med sushimiddag, här ska det bli tapasmiddag med fästmannen min som jag idag firar 3 år med! Det du ;)

    Svar: Jaa hitte på de där ;pÅhå mysigt, gratulerar på dagen! Hoppas ni har en mysig kväll!
    Helelala

Kommentera inlägget här: