helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

det går bra nu, kompis det går bra nu

Kategori: lalaa

Solen är tillbaka i den lilla staden och livet är just nu på topp! Fick ett fin fint mail idag så den 22 Maj är det Jag som åker på äventyr som kan förändra min framtid.. mer om det senare..
 
 
Utedag på jobbet som startade med skogsutflykt med 4 små knoppar (friluftsfrämjandets grupp för de minsta). Hur mysigt som helst och jag är så imponerad av mina troll som va så nyfikna och orkade gå så långt och klättrade massor och man såg hur de njöt lika mycket som jag och min kollega att få komma iväg på våra skogsdagar igen.
Efter jobbet blev det utflykt med mamma o kristin innan jag drog ut i spåret. Lite intervaller varvat med lättare jogg och lite backträning som avslutning. Perfekt torsdag och nu ser ja fram emot sooovmorgon imorgon innan jag tar helgen. 
 
 

KOMMENTARER:

  • saras träningsblogg säger:
    2013-04-26 | 07:48:03
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Åååhhh va nyfiken jag blev nu!! Jag gissar på jobbintervju i huvudstaden ;)
    Vilkrn mysig dag du haft hirre ich gött avslut med intervaller :)
    Pusspuss

    Svar: hihi :D snaaaart ses vi! ja läängtar nu! ska snart ut på långpass här inspirerat av dig <3
    Helelala

  • Justine säger:
    2013-04-26 | 18:22:54

    Det låter spännande! Hoppas att det handlar om jobb =)

    Svar: iiih ja :D och det gör de ja! ses vi i gbg 18 maj?!?!
    Helelala

Kommentera inlägget här: