helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

don't you worry child

Kategori: lalaa

ännu en gång är helgen här. igår tog jag med mig min handikappade far på hockey och såg ännu en BIK vinst! idag gick ja upp tidigt och hämtade min lilla prins hos mamma o pappa och har sen spenderat ett par mysiga timmar med honom på lekplatsen, caf'e och på stan eftersom hans mamma är sjuker och pappan hade träning. 
 
nu väntar ja på grannen så ska vi knalla upp till kupolen där east westsushi är på gästbesök idag! sen senare möter vi upp sofie som är på besök från norge över helgen så gissar ja på att de blir hotellet ikväll eftersom de nya 25+ stället inte levererade.. får väl inse att ja börjar bli gammal och tillhör de klinteriet som inte ska ut o roa sig mer än nödvändigt. 
 
underbart för ikväll får ja återse båda dessa snyggingar som är på besök i stan! 
 
 
Kommentera inlägget här: