helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

svennebanan helg

Kategori: lalaa

en mycket bra, lugn och trevlig helg är snart slut! fast först en härlig söndag. Idag står kalas för kusinen på schemat och sen som avslutning twilight- breaking dawn part 2 med Helen! 
 
I fredags kände jag att fy tusan vad viktigt det är med kollegor i detta yrke! Kände efter en incident på morgonen, att nää jag skiter i det här, jag byter yrke. men efter pepp från mina kollegor så vände det till något bra. Man växer visst av att ta kritik på ett proffesionellt sätt. På kvällen sen kom det väldigt lägligt, en förfest och en middag på red brick med alla kollegorna! 
 
I lördags vaknade jag tidigt och tog en låång morgonpromenad innan jag gick ner på stan för en farsdagsfika med pappa, syster och V. sen han jag även med en dejt på stan med grannen innan jag tog kvällen och unnade mig lyxmiddag och dejt med frank wagner! 
 
för 1 år sedan togs denna bild på 2 bleka och förväntansfulla brudar på en strand på Krabi Thailand! sooom ja längtar tillbaka! 

KOMMENTARER:

  • sara säger:
    2012-11-18 | 14:11:14
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Oj..va hände komoia! Du är bäst så kämpa på! Ta ungen skit och visst är det viktigt med bra kollegor!

Kommentera inlägget här: