helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

hockey från soffan

Kategori: lalaa


gillar inte detta alls.. att ligga i soffan o kolla på hockey. men men! ligger iaf däckad i feber sen i söndas.. kom från ingenstans där på natten. va ju iofs lite svimmig efter löpningen på eftermiddan men trodde att de va för at ja ätit för nära inpå. suurt iaf att bli sjuk nu när jag äntligen är inne i en bra träningsform. både sprang intervaller innan kalset och tränade kinesis stationsträning på kvällen i söndags med syster! förhoppsningsvis går detta över fort så jag kan gå till jobbet snart och vara tillbaka på gymmet. 

va ju förresten och umgicks med dom här två snyggingarna för två helger sedan. spenderade helgen hemma hos justine ute i skogen i frändefors. mös en massa med god mat, promenader, loppisshopping, lunch i ljungskile på laxbutiken. Välbehövligt att tanka på med energi från dessa! mycket jobbprat blir det såklart då vi alla 3 arbetar på förskolor. som ja önskar att vi bodde närmare varandra o kunde umgås på vardagar också! 

 

 

KOMMENTARER:

  • sara säger:
    2012-11-20 | 21:28:33
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Krya på dig och jag tror lätt du kommer igång igen! :)
    Åh du anar inte va jag önska de samma. Jag hade behövt fylla på min hirre och jugge dos snart igen för den tar slut så snabbt!
    Löve you<3

  • felicia säger:
    2012-11-28 | 21:50:26
    Bloggadress: http://tkhl.wordpress.com

    vad är de för lag du brukar gå och se? =D

    Krya på dig!

    Svar: de är bik karlskoga ja följer! tack så mycket du :)
    Helelala

Kommentera inlägget här: