helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

de är du som väljer så var noga med ditt val

Kategori: lalaa

Frisk igen och snart är arbetsveckan efter däckningen gjord. Blev bättre förra fredagen så då styrde jag, syster o V bilen mot göteborg och faster! där han vi med, shopping i mysiga haga, liseberg, goda middagar. V gjorde karusellpremiär vilket var en succe'.
Annars är ja helt fit for fight igen, körde indoor i måndags, sjuukt segt men med världens bästa instruktör va de ändå roligt! Sen har veckan rullat på med lite löpning och idag gym efter jobbet. Känns gött att ha börjat övervinna min gymskräck.. har jämt velat kunna träna i gymet men har aldrig riktigt vågat eller orkat ta mig tid att lära mig maskinerna. Tror ja o syster ska önska oss PT timmar av svågern i gymmet i julklapp. 
 
Annars så är årets fest nära nu. På lördag är det nämligen VIP, avslutnings och tack fest för Degerfors IF säsongen 2012. Jag och min pressansvariga kompanjon är sjuukt taggade inför denna gala. igår styrde vi pärlan mot Marieberg för shopping efter jobbet och letade outfits inför festen. Fyndade ett par jätte snygga skor.
 
 
Höll ju på att glömma det viktigaste av allt. det har ju blivit vinter och vi har haft snöö i flera dagar nu. succe' på jobbet att äntligen kunna åka pulka! 

KOMMENTARER:

  • sara säger:
    2012-11-30 | 06:29:01
    Bloggadress: http://monch.blogg.se

    Men hirre!! Va du i götet utan att säga till!! Fy på dig ;)
    Fusk med snö :( vill med ha ju!

    Svar: veet elak tjeeeej. späckat schema :/ du vill inte ta en spontanare o åka till sälen nästa helg?!
    Helelala

Kommentera inlägget här: