helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

bäste besök

Kategori: lalaa

älskar att få besök! i fredas kväll kom Sara och Justine hit till mig!
satt ute på balkongen och käkade och drack vin hela kvällen och uppdaterade varandra sen senast vi sågs och pratade om Borås tiden..
Lördagen var vi uppe tidigt för att knalla neråt stan och fylla den lila påsen för att ta med ner till näset där vi stekte och badade hela dagen lång. även john (saras man) o hans vänner kom förbi en sväng.
sen gick vi hemåt och grillade och hade drinkkväll på balkongen innan vi intog stadshotellet och borggården! älskade älskade sommarstatt igen! hahah sara o justine tyckte de va en fantastisk upplevelse detta med en småstadsutgång, haha.. alla känner alla! häftigt också med schlagervinst och statt kokade när vinsten var ett faktum.
söndagen var en seg dag! brunch på som hemma och sen stek på näset igen innan mina fina vänner åkte i från mig! tack tack tack för detta.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: