helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

alla sätt är bra utom dom dåliga

Kategori: lalaa

välbehövlig helg nu.. det är ett par tunga intensvia sista veckor nu på jobbet. men jag trivs och i går talade jag med chefen och fick det helt bekräftat att jag får komma tillbaka o fullfölja mitt vikariat, dom är super nöjda med mig.känns hur skönt som helst. bara att ja hör av mig i januari om ja stannar längre så får vikarien för vikarien stanna lite längre.
gårkvällen spenderades hos Emma där vi hade filmkväll... friends with benifits och scream 4.. den förstnämnda kan jag rekommendera starkt.. den andra va ett stort skämt, t.om sämre än dom 3 första.
i dag startade jag dagen med ett pump pass på aero innan jag svängde förbi sandra o sa hej och fick lite härlig uppdatering från kvällen innan. hon mådde ungefär lika bra som ja gjorde i söndas.. värre sönda har ja nog aldrig haft.. alla sätt är bra utom dom dåliga som en brukar säga. o de där besluten som tas klockan 4 på morgonen brukar inte va dom bästa när ja o mullan slår våra kloka huvven ihop. men roligt har vi iallafall nästan jämt.
skickar upp lite randomsbilder ja hitta när ja tömde mobilen..
sofie från vår finmidda på gastro
mycket god efterätt
resekompanjonen på spanings och planeringsfika på marieberg
mostersprins på hejar på farsan
pizzaonline.. vår bästa vän på den värsta söndan ja upplevt i bakfylleväg..
nu ska ja mäta upp bror och junior för ett besök i nobellhallen. sen får vi se vart kvällen slutar..
Kommentera inlägget här: