helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

vasalopp

Kategori: lalaa

mycke skidor och vasalopp nu i min blogg och hjärna. klockan på ringning i morse för att följa starten och åkarnas väg mellan sälen och mora.. något avundsjuk. perfekta förhållanden värkar det vara. ska det kanske bli min tur nästa år! tjejvasan gick ju bra... och tänk med fler mil i benen och mer styrka i armarna om ett år. ja då skulle jag nog kunna klara det.
mor är här och fixar och donar i mitt hem. tur ja har na, eftersom jag själv inte är alltför duktig på sånt där med att sy och borra.
gårdagskvällen spenderades i örebro med fina vänner. gött käk och andra chansen.. det där med utgång finns det inget sug för, det får ligga på is till sommaren!

sommar, sol, putte oh utgång i BARA BEN!!

Kommentera inlägget här: