helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

fin fin helg

Kategori: lalaa

fin fin helg med fin familj och fina vänner! tåls att upprepas huur många gånger som helst att jag vore ingenting utan alla fina ja har i mitt liv!
i fredags var äntligen min kvinna i stan igen. räääkmys på kvällen och jag fick studentpresent (till kvinnan i hennes liv) en fin berlock till mitt pandora armband.
lördagen stekte jag i stugan med mamma pappa och favoritkillarna lukas och hampus! sen hem till syster och Kristofer för att mysa med nästa favorit.
på kvällen kom många fina vänner och drack vin innan vi knallade ner till red brick och kände oss malplacerade, inte ritkigt mitt favoritställe det där.
idag blev jag upphämtad av mamma o pappa strax efter 9 så drog vi till ånnaboda för skidåkning. vääldigt jobbig skidåkning men ändå en fin dag i strålande sol. kan ha vart dom sista milen här hemma för i år.
Kommentera inlägget här: