helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

väästkusten är bästekusten!

Kategori: lalaa

sista arbetsdagen imorn innan en riktig lååånghelg! ledig fram tills på onsdag. sen jobb 3 dagar och sen 1 veckan puttesemester!
så på fredamorgon är de ja som tar pärlan och åker ner till fin fina västkusten! och bäst av allt, till bovallstrand för att hälsa på min älskade föredetta sambo, Sara!! som ja saknar henne och de ska bli huuur kul som helst att få fira midsommar med henne, john och deras vänner. hoppas självklart också på att få träffa mina 2 andra västkustvänner justine och denise.

KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2011-06-23 | 09:24:41
    Bloggadress: http://monch.blogg.se/

    Åh vad jag saknar dig min underbaraste kvinna! :)

Kommentera inlägget här: