helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

fortsättning 2010

Kategori: lalaa

April 2010:
Malin och Sofie kom på besök för att va med på mitt, saras och denises födelsedagskalas. inledde halv 8 hos mig med brudarna som förgyllde våren. va V.I.P på baseballskonserten i Gbg med faster.


Maj 2010:
jack dejt med brudarna och sen fotboll i degerfors med robin inledde maj månad. trotsade sjukdom som däckade mig under april och maj och följde med på hoffmaestro i borås. trotsade sjukdomen och pencelinet ännu en gång och sprang vårruset som jag var mycket stolt över. kvinnan gadde kom på besök och fögyllde borås under ett par dagar. inledde 2010 års schteeek uppe på kype med sara och justine. besökte liseberg och sen avslutades maj med 25års fest för emma!


Juni 2010:
avslutade vårterminen med middag på jensen och sex and the city med brudarna. flyttade återigen till Kga för jobb på transcom. men inledde först sommaren med operation och sjukskrivning och halvtidsjobb. men sen var jag fit for fight igen och statt fick sig ett par besök.


Kommentera inlägget här: