helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

året 2010

Kategori: lalaa

måste ju göra en årskönika över 2010. ett helt ok år. många fina vänner är funna, vänner för livet hoppas jag. borås avslutas, eller ja 1 vecka kvar. men fick ett fint samboår med sara och jag hoppas att några av de andra boråsbrudarna också kan bli vänner för livet.

januari 2010:
tillbaka till borås efter 1 termin i england. blev sambo med sara.



februari 2010:
äntligen träffade jag sötaste Lily, min fina jessicas dotter döptes på alla hjärtans dag.
mycket OS tittande. vårt norrbyhem utökades och älskade Penny flyttade in hos oss. mycket skidåkning med henne, justine och hanna.



Mars 2010:
mer pennymys och mer skidåkning. sen gästade malin mig för en borås helg. lika galet som alltid. sen bar det iväg till sälen med Denises västkustvänner. sen sas det hejdå till Penny och jag tod ännu en sälen tur. denna gången med familjen


Kommentera inlägget här: