helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

men oj!!

Kategori: lalaa

men oj hur söt o duktig är han inte



helgen blev riktigt bra trots sjukdom. tog mig ut på en lång lång promenad i solen på lördan och efter det kände jag mig ganska så pigg. så plockade upp malin på kvällen så handlade vi delikatesser och smörgåstårta inför melodifestivalen och vi hejade självklart på saade.
sen plockade vi upp vår kvinna anna och drog till emma där det var förfest. men vi bangade utgång och satt kvar hos emma och uppdaterade oss om livet och lyssnade på musik. sen blev det den obligatoriska raggarrundan innan jag lämnade av malin och åkte hem och däckade i sängen.
Idag blev det en lugn morgon innan jag, pappa och torbjörn tog några varv  skidor på golfbanan.. nu känner jag mig galet taggad inför vasan!
söndagmiddag med familjen - K & K som inte vågade riskera förkylning såhär dagarna innan ( oj som vi alla längtar och väntar nu ).
Kommentera inlägget här: