helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

åldersnoja?

Kategori: lalaa



sista helgen som 24åring är gjord. och de blev en fin fin sådan. fredagen spenderade jag med malin o sofie på red brick med efterföljande efterfest med några degerföörsare. lördagen inleddes med skönsång från fröken remmegård o dagen var igång. promenad med syster och vilhelm innan jag gjorde stan med mamma. sen plockade ja upp sandra och drog till degerfors för fotbollspremiär! steekande sol, körv och bra span. tog med mig sandri till malin där vi och några andra brudar inledde kvällen innan vi han med 2 till förfester innan vi intog harrys...


idag har ja vart ute i stort sett hela dagen. glass i solen med malin, sofie och matts. sen uteserveringen på som hemma med sandra, glass på näset med sandra och vindahl. sen häng i vindahls soffa innan kvällen avrundades med varmköörv och big brother!!

nu tar ja natten och laddar upp för min första dag som 25åring, det mina vänner kommer bli stort!

Kommentera inlägget här: