helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

afterwork

Kategori: lalaa

Idag efter praktiken som var mysig på förmiddan men med en värre eftermidda så tog jag en välbehövlig promenad / springtur uppe på ryaåsar! sen hem och duscha innan vi mötte upp brudarna på brasseriet för en afterwork. mycket kul att ses sådär mitt i veckan och käka lite gött o bara sitta och tjöta. fick lite panik när snacket kom om våren och vissa redan sökt jobb och så. men men, ja har ju alltid mitt kära transcom..... hmm... är så mycke ja vill!!



resa, bo i stockholm, flytta till karlskoga, säsonga i sälen eller åre, jobba i norge och bli rik... det som känns gött med att äntligen vara klar nu, så man kan planera sin tid som man vill. jag kommer inte vara låst någonstans. självklart är det ju den lilla detaljen pengar som stoppar en. men man kan ju arbeta samtidigt som man ser världen!

KOMMENTARER:

  • Justine säger:
    2010-09-30 | 19:08:04

    Härlig skidbild!

  • Luringen säger:
    2010-10-15 | 18:38:36
    Bloggadress: http://www.facebook.com/cribsnorge

    Ska du till Norge kan detta vara interesant :)

Kommentera inlägget här: