helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

hem hemma

Kategori: lalaa

tog tåget mot värmland igår som så många gånger förr..
det har gått mycket upp och ner för sara och mig med examensarbetet i veckan.. vi har syftet och vet vad vi vill men inte hade vi någon aning om att det var så svårt att hitta någon som ville ställa upp på våran undersökning. men tillslut så finns det nu förhoppningsvis en vänlig själ i borås som vill hjälpa oss. men nu har vi delat på oss ett tag och skriver och läser och skriver lite till..

fastersprins var med och hämtade mig i degeföörs igår, som han växer hela tiden. babblade på en massa om paket och tomten och GRAATTIS till pappa som fyller år snart.



idag står läääsning på schemat men snart får det bli en paus för promenad med den där stjärnan malin. i kväll hoppas jag på en dejt med favoritsystrarna larsson.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: