helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Sööndagsångest

Kategori: lalaa

Usch, imorgon börjar vi ny kurs! känns inte kul alls.. Har försökt läsa en bok i helgen inför föreläsningen imorn men den är så nedra flummig så den är omöjlig att ta sig igenom. Får hoppas att det blir lättare att läsa efter föreläsningen.
Jag och Sara har iaf vart duktiga och skrivit ut kurshandboken, alltid en början...

Har iallafall haft en bra helg, lugn och skön myshelg för mig och Pennan! tränat, käkat gött och kollat på massa film och tvprogram. Lite inslag av mys blev det också, om det va särskilt gynnande vette tusan, men mys fick jag iaf!

nu ska jag läsa lite till innan det blir natten här! just de tusan, måste packa klart också inför Sälen!!



glömde ju berätta att Sara och jag ännu en gång har unnat oss! blev kvällsmat ute på restaurang, Thai silk och guu så gött de va! ja käkade Fläskfilé och jordnötssås, mumma!! en måste faktiskt unna sig emellanåt! i fredags käkade vi lunch för att fira helgen och idag käkade vi ute för att muntra upp oss eftersom helgen är slut.

Nu Johan Falk, men vart tusan är Frank Wagner, de är väl ändå han som är anledningen att man ser filmerna.. för inte är dom särsklit bra inte..
Kommentera inlägget här: