helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

plugga plugga

Kategori: lalaa

Dagen har bestått av pluggning, men nu är ja klar med det och ska ta mig en promenad ui vårsolen innan det bär av upp mot sälen, tjohooo!!
Dagen har även bestått i besök nere på stan, systemetshopping och besök på biblioteket. det var inte igår direkt man var där, men hittade iaf 3 böcker till denna kurs, mycket gynnande! sen har ja vart väldigt duktig och vart och bytt till sommardäck på pärlan så nu hoppas jag att ja får sno henne ner till Borås en sväng efter påsk kanske!!


måste ju få va lite sentimental.. fy fasen va sorgligt det var att säga hejdå till denna lilla grisen igår! hon ska nämligen bli stockholmare nu igen efter att ha vart hos oss i 6 veckor.. usch vad jag saknar henne redan.. en vacker dag när jag är klar med utbildningen och bor någonstans på riktigt och har ett jobb ska jag skaffa mig en hund, det är ett måste..

KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2010-03-30 | 22:36:50
    Bloggadress: http://monch.blogg.se/

    Hon saknar dig massor! Raffsar på din dörr hela tiden och undrar om du är där inne! Har allvarliga funderingar på ett kidnappningsförsök efter påskhelgen!

Kommentera inlägget här: