helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

Karlskoga <3

Kategori: lalaa

mellanlandar i Karlskoga innan jag, morsan och farsan drar till Sälen imorgon! idag startade en ny kurs, förberedelsekurs inför examensarbetet rättaresagt! och skönt nog känns allt lite klarare nu efter kursintroduktionen. Men hela tågresan gick åt till plugg och hela dagen imorn kommer bli likadan.

Farsan hämtade upp mig på busstationen, sen snabbt hem och dumpa mina saker innan jag tog cykeln ner till stan för en super trevlig fika på som hemma. ett mycket kärt återseende med en saknad person.
Sen hem och möttes av min Prins!! guu så go han är, och så stor han bli för varje gång jag ser han igen! ska bli super mysigt att få vara med han freda-månda uppe i sälen!!



nee nu blir det natten och läsa det sista i Vetenskapsteoriboken som faktiskt är lite mer intresant nu efter föreläsningen!
Kommentera inlägget här: