helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

sommar <3

Kategori: lalaa

sommar sommar sommar!! har haft en heldag med min mor! först gjorde vi staden, shoppade lite på rean på lindex! äntligen hittade jag 2 fina blusar som jag letat efter ett tag. lånade även ett par böcker på bibloteket. älskar sommarlov - då kan man äntligen läsa vanliga böcker igen utan att ha dåligt samvete för att det inte är kurslitteratur man besöker. så biblioteket kommer garanterat få fler besök av mig i sommar, tänk att gratis få låna hur mycket böcker man vill, det är ju helt underbart!!
sen åkte vi och letade efter dator till modern, shoppade med oss mat och åkte ut till stugan!! trots att det blåste ganska så mycket så hittade vi lite lä och stekte och läste hela dagen lång!

imorn vankas det jobb igen, går mellanpass denna veckan men jobbar inte riktigt heltid då jag är delvis sjukskriven.. men det går faktiskt riktigt bra att jobba! bra folk i sommar så det kommer gå fint detta. men jag längtar ändå till helgen, jag vill hänga på jack med mina kvinnor, heja på degerfors som är påväg mot allsvenskan och få dansa på stadshotellet igen.

min prins fyllde 2 år i fredags och firades av hela släkten i helgen!

kusinen har blivit vuxen och tagit studenten så hon har firats och jag fick återigen mysa med underbara hundvalparna!! dom är svåra att motstå.. en vacker dag ska jag ha en!

 

Kommentera inlägget här: