helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

i övermooooorrn

Kategori: lalaa



Nu mina vänner är de näära, nu är vi inne i putteveckan och ja är redan övertaggad!! huuur ska detta sluta?!
dagen började med putteshopping i örebro och avslutades hos familjen larsson med goda drinkar och gött käk!!


Robin och jag mitt i vimmlet på älskade onsdagsstatt efter en mycket trevlig förfest på min balkong med han, viktor och andreas!!


på fredagen gick jag på SEMESTER vilket firades med utflykt med fröken gadde till nora!! dessvärre uteblev minigölfen men gött käk fick vi iaf!





Övertaggade brudar i lördags.. dagen inleddes med långpromenad, fotboll och sen in i dimman på jack och statt!




ja älskööör btw spontana människor!! nu ska jag ut och leka med robin!! har man semester så har man!!


Kommentera inlägget här: