helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

torsdagsfest

Kategori: lalaa

TJOHOOO äntligen torsdag igen, vilket betyder X&Y!!!! Litet gäng som är på ikväll iallafall, och Denise har styrt äventyr på oss, ska på förfest med nytt folk! kan bli spännande!

Sitter och degar här hemma i soffan och kollar på reprisen av idrottsgalan där dom precis delade ut sportspegelns pris till dommaren Wolmer Edqvist, som räddade livet på Niklas Lihagen hemma i nobelhallen! Hjälte, och jag är oerhört glad att jag inte var där.
Har vart i skolan mellan 9-13. Föreläsning först som faktiskt var riktigt intressant trots att den handlade om nationellaproven i årskurs 3. sen studiegrupp och diskuterade det och förberedde en redovisning vi ska hålla i nästa fredag, om estetiska läroprocessen, tjohoo va kul... not..

nee sol här i borre, så ska ta mig en promenad innan det blir bad och laddning för kvällen!!


Kommentera inlägget här: