helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

springning

Kategori: lalaa

fy fasen idag va de dyng jobbigt att springa, men rätt gött nöjd ändå är ja att ja kom ut och runt några varv i allafall! vårruset närmar sig allt för snabbt och likaså lidingö tjejlopp den 26e september  som jag och justine anmällt oss till. det kommer bli starten på våran tjejklassiker som vi ska fixa nu under 1 års tid. gött att han nått att träna inför så man får lite motivation.


fyy fasen va folk.. och jag som va irriterad på alla som va ivägen på vårruset


LidingöTjejlopp - LT10
Startnr
Namn Förening Startgrupp
53233 Helen Adolfsson Borås 5


nu ska ja käka lite och göra mig iordning innan jag drar in till örebro och hälsar på anna, wiiiie!

KOMMENTARER:

  • Syster säger:
    2010-04-29 | 21:26:53

    Jag blir imponerad av dig!

Kommentera inlägget här: