helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

mysdag

Kategori: lalaa

Blev väckt av min prins runt 8 imorse och då satte leken igång. vi lekte me bilarna här inne och fikade lite innan vi gick ut och lekte. promenerade ner till nobellparken och åkte lite rutchkana och klättrade lite. Skjutsade upp honom till madde så han fick sova och käka lite och jag gick en promenad och pluggade lite. sen hämtade jag upp honom igen så åkte vi på loppis med morsan och kristin! sen en trevlig kväll hos syster!!

KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2010-04-29 | 09:34:25
    Bloggadress: http://monch.blogg.se/

    Åh va mysigt med en heldag med plutten! Jag ska med få mysa med mina sötisar idag :)

Kommentera inlägget här: