helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

2 veckor kvar

Kategori: lalaa

Hur galet är inte detta, om 2 veckor är jag och sara i england!! jag längtar som en tok, ska bli så himla kul att komma iväg på detta äventyr! men samtidigt är jag sjukt nervös, lämna tryggheten här hemma i mitt kära karlskoga. men vi kommer få de toppen ihop sara så mest längtar jag självklart!

Denna vecka har vart seg eftersom ja jobbat värsta passet, 12.30-21.15. men ja o Malin har iallafall gått morgonpromenad på förmiddagarna innan jobbet, nu jäklar, beach 10!
Men vi har självklart hunnit med litte äventyr också med start förra söndan då vi drog på fotbollsmatch i Svartå, hahaha. Efterfest efter statt i lördas och vi fick informationen och inbjudan till matchen. och vilken match vi fick se sen.. inte riktigt i klass med Zlatan o.co men inte långt därifrån och våra vänner skötte sig iaf fint som vattenkallar.


Planerna för denna helgen är självklart en avslutande kväll på stadshotellet, ska säga hejdå till sommaren med Bäste Björn Rosenström. Men mer om detta senare, för nu ska ja ta natten så ja orkar leka me lillkillen innan jobbet imron. ses på hotellö på lörda gött fölk!


KOMMENTARER:

  • Oscar säger:
    2009-09-06 | 15:36:01
    Bloggadress: http://oscarleander.blogg.se/

    Fy fan för dig!

    Stjäla min Sara på det där viset och dra med henne till utlandet!

    Jag får nog kräva ensam vårdnad :P

  • gadde säger:
    2009-09-11 | 10:46:09

    dålig uppdatering på den här bloggen kan tyckas :(

  • Pixie säger:
    2009-09-13 | 12:12:15
    Bloggadress: http://alexandraandthecuriousincidents.blogg.se/

    HEJ HIRRE!!! längesen nu ju! bra att ni bloggar så vi kan hålla på er :)

    ni kommer få det skitbra, det tror jag verkligen!!

Kommentera inlägget här: