helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

mellomys och statt

Kategori: lalaa

tillbaka igen efter en toppen helg hemma i värmland! seegt att åka tåg men pärlan måste ju få vila upp sig lite. åker ju trots allt tillbaka på fredag och hämtar upp den.
gårdagen var kanoners! häng på loppis och stan med mamma och syster. som hemma besöktes ännu en gång och jaa folket jag rekommenderar detta ställe starkt. på kvällen blev det mellomys med syster innan malin o folket var klara med sin jöbbfest. åkte dit ett tag innan vi drog till statt. gaalet mycket folk och jag är mer än nöjd med kvällen! tack..  skvallernivån var hög, skitsnacket flödade, spaningsögonen var på och det blev även denna kväll många kära återseenden. känns bra att det redan på lördag blir ett kärt återseende! skvallerkärringarna nummer 1 ska ha sammanträde på som hemma som en mycket bra start på en lyckad dag och natt!

nee nu ska jag ta natten och ladda för en vecka med massa plugg träning och myys här i borre.

 
Kommentera inlägget här: