helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

nästan helg igen

Kategori: lalaa

sådär! då tar man nästan helg igen då. skoldagen för idag avklarad, pysslade med nya studiegruppen. klippte och klistrade ihop en plansch som förklarade våran syn på demokrati! mycke snyggt blev de.
nu blir de plugg inför 1h seminarie på fredag och sen helg och familjemys! syster, jag saknar min syster.

firar syster i Hjo 070909

i eftermiddag ska jag och sara testa på ett nyss pass, step dance. ska bli mycket intresant och se hur de går, hoppas de är kul iaf. sen blir de nog mys me hässlekvinnorna hopppas ja på! måste ju uppdateras och planera inför våran flytt. yees ja är trött på denna lilla lya jag bor i just nu så nu letas det 4or för fullt. 

KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2009-01-28 | 14:04:37
    Bloggadress: http://monch.blogg.se/

    StepDance menar du ju!!!

  • Kristin säger:
    2009-01-28 | 22:18:40

    O jag saknar dig!

Kommentera inlägget här: