helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

mer besökplaner

Kategori: lalaa

och självklart norrland och min kvinna gadde i sundsvall! ja är sååå  nedra nyfiken på hur de är där uppe.. och så vill ja åka till karlskoga snart igen. men föörst planeras ett besök hos bror med familj i helgen. det kommer bli mycket mysigt de!

jessica, nu göör du mig himla nyfiken! du vet precis va du ska locka med, fast med eller utan skvaller så kommer jag självklart ändå.

nu plugg! ska skriva ett paper om demokrati tills imorn som jag inte fattar ett piss av. denna kurs är nedra tuff men också intresant så de ska nog gå bra. men jag ser icke fram emot att spela teater inför hela kursen på ca 150pers. usch o få. men är väl bara att glida me i guess!

KOMMENTARER:

  • gadde säger:
    2009-01-28 | 13:48:18
    Bloggadress: http://nitsirken.blogspot.com

    JO jag tänkte bara att du ska tänka på vårat munk föredrag när du ska spela teatern så kommer allt gå prima. vi är ju teater proffs du & jag.

Kommentera inlägget här: