helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

usch

Kategori: lalaa

igår åt jag, malin o gadde en middag på jack, men inte vilken middag som helst, utan en hejdå middag för gadde... usch, det gjorde ont i mig att säga hejdå, vi ses om 3,5månader...



Denna sommar har ta mig tusan vart den bästa, jag vart så sjukt lycklig och glad över att få vara hemma och nära dom som betyder mest!

VÅRAN SOMMAR

många kvällar på vårt kära stadshotell har de blivit

vi har unnat oss, ätit & drucki gött

vi har hängt me Putte!

många raggarrundor med pärlan har de bleve

vi unnade oss och blev snygga tjejer på sminkparty hos marie

vi har stekt på näse, först på plats såklart!

jodå, vi vågade oss allt utanför Komungränsen och åkte till Göteborg en helg..



GU va ja tycker om dig mycket min bäste köna och jag saknar dig redan som en tok! njuuut uppe i sundsvall nu och ladda för våra kommande äventyr!

KOMMENTARER:

  • gadde säger:
    2009-08-29 | 20:51:21

    JAG SAKNAR DIG MIN BÄSTASTE BÄSTASTE KVINNA!!!!!!!!!!! det har utan tvekan varit min bästa sommar och det tack vare dig!!!!

Kommentera inlägget här: