helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

sjukling

Kategori: lalaa

usch usch hemma o sjuk idag, vilket suuuuger! men en får väl va glad över att ha vart frisk hela sommarn!

ja o malin som skulle göra stan och jacks osäkert ikväll, men får spara de till nästa helg.

för just de hon är hemma!!!!! LYCKA.. efter ungefär 5 lååååååååååånga månader är hon hemma hos i mig, min pärla och stjärna malin!!



helgen som var innehöll kvinnan gaddes o mitt sista statt, nästa bli juldan, say what!! kvällen innehöll förfest alá adolfssons place med Nathalie sara och Per innan vi styrde dansskorna mot statt. kvällen inehöll många trevligheter men också en del otrevligheter (karlar alltså). Men näsas tjejs lillasyster avslutade kvällen på ett mycket gynnande sätt.

 


håll ut, inom en nära framtid kommer berättelsen om Putte..
Kommentera inlägget här: