helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

allt för dig kompis.

Kategori: lalaa

det är för dig pamas.

glömde ju. klart de inte går att hålla sig borta när bästa pamasen ber en att stanna! vill ju inte förstöra hennes morgon-bloggrunda-rutin. det vet vi ju alla att den rundan är den bästa på hela dagen. jag bara älskar denna blogghysteri som drabbat världen. och thank god att blondinbellan är tillbaka. hon funkar precis som den blondinbellisen hon är.
yes jag fick in ännu en hyllning till det kvinnliga folket.

häromdagen blev jag helt nostalgisk när jag började tänka tillbaka på högstadietiden. jag och jessica kollade gamla kort i helgen och oj va små och fula vi var. våran bästa specialite var att klä ut oss. ju fulare desto bättre. och vågade man gå utomhus var lyckan gjord. vi var också rätt galna och hysteriska och bara älskade och gå våra milslånga söndagspromenader, bara ifall att man skulle få skymten av någon spännande människa. vi var även hejare på att skriva böcker och brev. haha. future twelve för tusan.


                                                                                coolingar, haha
Kommentera inlägget här: