helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

en jäävla tur att sista minuten finns..

Kategori: lalaa

ja är sämst, de är needra tur för mig att ja slutar plugga. IMORN!! wiie. men nu sitter ja här och gör uppgiften som ska in imorn, ja har noll motivation och noll ork. ja gör ALLT förutom det jag ska. jag har tränat städat promenerat bloggat läst bloggar msn.at. packat.. ALLT förutom att plugga, o massa sånt som ja egentligen hatar, som städningen. ja städar ALDRIG och nu gjorde ja de frivilligt. bara för att annars var jag tvungen att göra nått ännu värre. jag har lovat mig själv att i höst då jäklar ska jag bli en bra student. göra allt i god tid. jää right. som man inte har sagt så ända sen man gick i sjuan. redan då trodde man att man kunde lura sig själv och alla andra. men nu ska jag ju vara en sån där vuxen, så det är nog på tiden.  men jag är för van vid att sista minuten finns, och jag klarar mig på det. jag är effektiv när de väl kommer till kritan. så kanske lika bra att fortsätta på de..?!

jag har även gjort det näst värsta efter städningen. nästa iaf. ja har packat.
de är svårt att packa för att åka bort i tre månader. ja är van att packa för att åka hem en helg. men faroo nu ska ja ju ta med mig allt. tur att ja tar biilen ner nästa vecka. KATASTROF, måste åka ner hit onsdag-torsdag för att skriva EN del på tentan, något som kommer ta mig 10 minuter att skriva. tack borås tack. cp tenta. fjärde gången gillt, snälla snälla ge mig ett G.


image142
Kommentera inlägget här: