helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

pink ladies ååååh

Kategori: lalaa

fyra vackra kvinnor träffades hos sara! åt god mat, drack gott vin och goda cider, shotade massa gott och skvallrade, sjöng singstar! en riktigt tjejkväll med andra ord , TACK. de va tusan på tiden! nu har vi stora planer på g och ska se redan på tisdag för att bestämma mer i detalj.. för vi är födelsedagsbarn snart !

sen bar det iväg till harrys, blev inte långvariga där men gjorde väl inte så värst mycke! ingen höjdar kväll där. men brukar ju dessvärre va så, bätte på förfesten!

o sara den jäkeln skrämde livet ur mig, förlåt om ja kanske överdramatisera! men inget får ju hända dig min vän.. tur att de gick bra..

idag är ja bakis men faraoo de är ju bara lörda, så påt igen!
ska dra mig till hässle nu för party med snyggingarna där uppe.. sen blir de utgång iaf för mig och min tvilling, hehe, (likheten finns sägs de), får se om vi lyckas få med någon mer!!




Kommentera inlägget här: