helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

party och utgång!!

Kategori: lalaa

jaajemen!! ikväll blir de en spontan utgång, detta uppskattas mycke av mig!!

shopping på stan idag me malin och sara + fika på uteservering!! de är vår på ge,  även i regnstaden Borås, de ni!!
hittade massa fina vår och sommar klänningar, men det kändes lite väl tidigt för det! så får hoppas att de finns kvar lite längre fram. måste ju bli blond först, hehe!!




imorn kommer äntligen min kvinna!! wiiiie!! som ja har väntat på henne!

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2008-02-29 | 06:14:02

    Hihi det va mysigt att shoppa. Vill bara ha mer, meeeer! :D Blir Knalleland idag efter skolan för min del, måste ju hitta nån nytt till helgen och sådär. Imorgon blir det partaja! :D

Kommentera inlägget här: