helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

hem hemma!

Kategori: lalaa

hem hemma!
underbart att vara hemma igen. pärlan tog mig snabbt och säkert hem till karlskoga under torsda eftermiddan! på kvällen blev de mat och mys med famljen - johan!
fredan träffade jag äntligen min pamas jessica igen! lunch på stan och sen hårfärgning. och för första gången så lyckades vi faktiskt med detta! ja borde tusan bli frisör istället. kvällen innebar melkers med min kvinna! skvaller skitsnack, kaffespillning och spaning! och självklart nyårsplanering! malin kom också och joinade oss ett tag! trevlgt trevligt.,

dagen idag är lugn! jag fixar lite inför julen och sådär! ikväll ska ja återigen träffa min gadde och lite senare även jessica.
imorn måste jag ta tag i min julklappsshopping! blir nog stan här där det händer grejer! ja blir imponerad karlskoga. det har öppnar nya affärer nästan varje gång jag kommit hem detta år. nu är det kicks som har öppnar, mycke bra.

nee nu ska ja ta tag i mitt liv!

boråsarna! ja saknar er redan..

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: