helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

PARTY PARTY

Kategori: lalaa


yeeei ikväll är de party!! wiiie födelsedagsfest för mig sara emma o malin!! wiiiie


GRATTIS TILL OSS











ja är bitter men ja kör ändå! fjompiga grannar som gjort mig massa kronor fattigare! faraoo klaga själva för tusan..

ja har tusan nästan bränt hela studiebidraget redan!! grann as.. okej överdriver lite, men men en kamera rikare iaf!!
nånting har nått emot mig....










-och jag tycker att DU ska komma o hälsa på-

KOMMENTARER:

  • Emmaa säger:
    2008-04-27 | 20:38:38
    Bloggadress: http://Emmlala.blogg.se

    Vad har hännt!?

  • helen säger:
    2008-04-27 | 23:14:05

    svar: eländen.. vi tar de när vi ses!!

Kommentera inlägget här: