helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

regn regn regn

Kategori: lalaa

alla hade rätt. borås är regnets stad!! de regnar tusan jäämt!!

helgen var spännande!! det blev kåren både i fredas och igår!! o förfest på kulan!! kanske mitt nya hem!! oo hoppas hoppas!! fredagen började med förfest hos malin. ja hon och sara!! sen gick vi över till daniel och förfestade lite med folk från malins klass!! hmm inga kommentarer! haha.. sen blev de kåren.haha tog ju sitt lilla tag att komma dit!!
 
rätt segt på kåren så ja o malin drog på äventyr!! haha.. got yaa!! nån timme senare blev de kåren igen för att sen dra hem o sova!! snälla låt mig få flytta till kulan!! o emma. du också.



lördagen mötte ja sara o vi gick o titta på lekarna,, rätt dött o vi va hungriga så de blev pizza me emma o oskar istället!!  sen knalla vi runt lite på marknaden o fascinerades över folket här i stan!! sött sött!!
på kvällen förfest me singstar!! i like it!!! hemma hos sara o oskar, sen kåren! mycket roligt!! massa rolig musik!!

idag har ja o emma slappat me kina mat!! mmmm äntligen!! som ja har längtat.. film o lite promenad o kollat hennes nya hem!! as grymt med egen trädgård juuu!!

nu ska ja snart sova!! på freda kommer pappa o på lörda kommer paaams!! ihhh!!! kul kul!!.. helgen efter blir de karlskoga!! ska bli riktigt skönt faktiskt o få komma hem!! saknar mina vänner där!! riktigt mycke..

hejhej o gonatt
Kommentera inlägget här: