helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

borås borås borås

Kategori: lalaa

4 veckor lite drygt har ja bott här nu!! o ja trivs så sjuukt bra!!! ja trivs med allt.. lägenheten, folket, skolan och stan!!
det är underbart att bo ensam!!
vist saknar ja mitt gamla karlskoga o alla mina vänner.. men de är så mycke här att ja hinner inte med att känna efter..
en del party har de blivit.. mindre än förväntat. men de togs igen i fredags. hahah!! ojojoj! ja o malin fick nya idoler.. o vi gillart, o ja de va väl kvällens höjdpunkt.
skolan då.. de känns helt rätt. förskollärare. skönt o gå en utbildning där ja vet vad ja kommer bli. det är mycket, heldagar, mycket mer än jag tror fast det är intressant!
heja hammarby förresten. ja o bror va på fotboll idag!
nu längtar ja lite till den 11e.. då blir de back to charleswood!

tack o hej!!
Kommentera inlägget här: