helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

hurtigt

Kategori: lalaa

jaajemen!! idag har ja o malin börjar vårat nya liv!! blev en långpromenad i ett soligt borås!! ahaha jaa vist. för första gången! imorn blir de shopping.. jaa lite motion är de allt.. men ska kanske leta oss till friskis o svettis på kvällen.

imorn tror ja de blir en bra dag i skolan!! har föreläsning om leken!! äntligen börjar dom fatta att de är dagisfröken ja ska bli o inte nån nedra forskare!!

nu längtar ja till freda!!! o till lörda!! o till den 11e!! o så till jul.. haha mest till juldan!!

den 12e får ja äntlligten träffa min vänster!! ja saknar henne!! hon är en av dom allra bästa! ja är så stolt över min soldat!! just nu står hon nog utanför drottningholm o vaktar!! o förhoppningsvis plåtar hon n¨ått spännande åt mig!!
ja kommer gråta om hon åker från landet.. men också bli neeedra stolt..


nu ska ja lyssna på gynning!!

gonatt

KOMMENTARER:

  • kristin säger:
    2007-10-05 | 19:53:46
    Bloggadress: http://www.gaddes.blogs.se

    ÅH jag saknar dej oxå kvinna! men om en vecka ses vi.. puss

Kommentera inlägget här: