helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

ångest

Kategori: lalaa

är nog inte ensam om att ha ångest! TENTA ångest.. usch vilket hemskt ord, tenta.. pluggar som en tok, känns som man inte gör annat än att läsa! o inte särsklit intressant är de heller..

har varit sjuk i en vecka nu.. totalt deckad dom senaste dagarna. idag va första gången ja va utanför dörrn sen i lördas kväll.. influensa antar ja.. usch! dom elaka barnen på praktiken som har smittat mig!! neej då, trivdes hur bra som helst, så underbart goa o nu känner ja att de är rätt utbildning jag går!! skönt skönt..

men nu börjar de bli bättre o ja längtar till tentafest på freda!! blir väl antagligen tröst supa!!

nästa helg kommer mamma och pappa hit!! ska bli riktigt kul att träffa dem.. känns konstigt att inte bo med dom men ja har faktiskt inte längtat hem nått nästan!!
 
tänk att för ett år sen befann ja mig i london som aupair. hade aldrig trott på om nån sagt att jag nu skulle befinna mig i borås och plugga!! men jag är väldigt glad över att det blev så!! trivs sjukt bra här, har träffat underbart folk att umgås med, och om två månader kommer jag bo i samma hus som några va dom!! ojoj!! äntligen riktigt studentboende, då blir de massa umgås och party party!!

                                                       


vill ha hit besök hemifrån snart, vill att min vänstersida ska komma hit!! saknar min soldat!! om en månad får vi fira både muck och hennes 20årsdag.. de blir grejer de! hon är bäst!!

malin ska komma hit också. ojoj hur ska de gå. kommer bli succé vi kan de där me att festa! dream team 07!!


KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2007-10-31 | 22:27:29

    och för att inte tala om planera ;D

Kommentera inlägget här: