helelala

En blogg om mitt liv i den stora huvudstaden med stort fokus på träning. Följ med på mitt flängiga träningsliv i löp och skidspår

jul jul strålande jul!!

Kategori: lalaa

hopp hopp då va julen över för 2007!! ja bara älskar julen och jag trivs så bra med att vara hemma!!
julen firades med familjen + faster och kristofer - bror! lugn och skön jul  med mycke bra julklappar!! mitt älskade singstar fick ja och massa snygga kuddar o massa annat.

juldan är gjord!! längtan var stor och förväntningarna var höga!! kul hade jag, men ja roligare har de ju varit!! lamm fanns de många men njaa..den tiden verkar vara förbi.. favorit i repris blev de för vissa av oss medans andra får vänta tills resenärerna kommer hem !!

ikväll blir de tapas resturang med massa kvinnor!! och sen utgång med malin på wickan!! och förhoppningsvis min bästa kvinna gadde!! men hon har andra planer. men imorgon blir det en heldag med henne i höger och vänsterside klass!! kina mat och hockey!! bättre än så kan de inte bli!!

ujuj va ja trivs!!

KOMMENTARER:

  • kristin säger:
    2007-12-29 | 16:26:26
    Bloggadress: http://www.gaddes.blogs.se

    neheeee du bättre kan det inte bli!!! plus att kolla in köttet! grr

Kommentera inlägget här: